Skillet - Dead Inside


Переклад
:


Щоб знайти своє кохання,
Я б пройшов через лід і вогонь.
Завжди, навіки.
Ці пусті руки тягнуться,
Хочу твоїх дотиків,
Завжди, навіки.

Приспів:
Мертвий зсередини!
Моя душа і серце спорожніли.
Поцілуй мене в губи,
І допоможи повернутись до життя.
Мертвий зсередини!
Ніщо інше не задовільнить.
Моя кров засихає,
Прийми моє життя,
Врятуй мене від цієї внутрішньої смерті!

Мені не сховатись від цього кохання,
Я хочу її такою ж, якою вона була раніше,
Завджи, навіки.
Не залишай мене тут,
Одного зі всім цим страхом.
Завджи, навіки...

Приспів:
Мертвий зсередини!
Моя душа і серце спорожніли.
Поцілуй мене в губи,
І допоможи повернутись до життя.
Мертвий зсередини!
Ніщо інше не задовільнить.
Моя кров засихає,
Прийми моє життя,
Врятуй мене від цієї внутрішньої смерті!

Мені не сховатись від цього кохання,
Я хочу її такою ж, якою вона була раніше.
Ти нагадуєш мені той час,
Коли я відчував себе живим...

Приспів:
Мертвий зсередини!
Моя душа і серце спорожніли.
Поцілуй мене в губи,
І допоможи повернутись до життя.
Мертвий зсередини!
Ніщо інше не задовільнить.
Моя кров засихає,
Прийми моє життя,
Врятуй мене від цієї внутрішньої смерті!

Моя кров висихає,
Прийми моє життя,
Врятуй мене від цієї внутрішньої смерті!

Оригінал:


To find this love of mine,
I'd walk through wind and fire,
Forever, and always;
These hollow hands reach out,
For You to touch me now,
Forever, and always;

[Chorus:]
Dead inside!
My heart and soul flatline;
Put your mouth on mine,
And bring me back to life;
Dead inside!
No other satisfies;
My blood runs dry,
Take my life,
Save me from this death inside!

I can't escape this love,
I want it the way it was;
Forever, and always;
Don't you leave me here,
Alone in all this fear,
Forever, and always...

[Chorus]

I can't escape this love,
I want it the way it was;
You remind me of a time,
When I felt alive...

[Chorus]

My blood runs dry,
Take my life,
Save me from this death inside!

Коментарі