Skillet - It's Not Me It's You



Переклад:


Давай розставимо все на свої місця.
Ти була моєю отрутою,
Текла по моїм жилам,
Залишила мене розбитим.
Ти намагалась змусити мене думати,
Що у всьому винен я,
Навіть в болі, через яку ти змусила мене пройти,
І тепер я знаю, що це не я, а ти.

Приспів:
Це не я, це все ти,
І завжди це була ти,
Вся брехня і дурниці, які ти казала і робила,
Це ти,
Це не я, а ти,
У всій брехні і болі, через яку мені довелось через тебе пройти,
Я знаю, винен не я, а ти.
Ти
Ти
Це не я, це ти, ти.

І ось ми знову продовжуємо
Ту саму боротьбу, яку завжди вели.
Мені всеодно, так навіщо придурюватись?
Розбуди мене, коли закінчиш читати свою лекцію.
Ти намагалась принизити мене,
Змусити впасти, і це все твоя вина,
Зі всією біллю, яку ти мені заподіяла,
І тепер я знаю, що це не я, це ти.
Давай розставимо все по місцях.
Ти була отрутою для мене,
Текла по моїм жилам,
Зводила мене з розуму.
І тепер ти пішла,
Я більше не задихаюсь.
Від болі, яку ти мені заподіяла.
І тепер я знаю, що це не я, це ти.

Оригінал:


Let's get the story straight 
You were a poison 
You flooded through my veins 
You left me broken 
You tried to make me think 
That the blame was all on me 
With the pain you put me through 
And now I know that it's not me it's you 

It's not me it's you 
Always has been you 
All the lies and stupid things you say and do 
It's you 
It's not me it's you 
All the lies and pain you put me through 
I know that it's not me it's you 

You 
You 

It's not me it's you, you 

So here we go again 
The same fight we're always in 
I don't care so why pretend 
Wake me when your lecture ends 
You tried to make me small 
Make me fall and it's all your fault 
With the pain you put me through 
And now I know that it's not me it's you 

Let's get the story straight 
You were a poison 
Flooding through my veins 
Driving me insane 
And now you're gone away 
I'm no longer choking 
From the pain you put me through 
And now I know that it's not me it's you

Коментарі