Sting - Shape Of My Heart




Переклад:


Він здає карти, як в медитації.
І ті з ким він грає, і не підозрюють,
Що він грає не для виграшу.
І не для самолюбства.
Він грає, щоб розгадати,
Священу геометрію випадковості,
Прихований закон імовірності результату,
Але це - завдання не з легких.

Приспів:
Я знаю, що піки - це мечі солдатів,
Я знаю, що хрести - зброя війни,
Я знаю, що бубни - це гроші на військові потреби,
Але чирви не схожі на обриси мого серця.

Він може сходити бубновим валетом,
Або піковою дамою.
Він може сховати в руці короля,
Але забуде про нього.

Приспів:
Я знаю, що піки - це мечі солдатів,
Я знаю, що хрести - зброя війни,
Я знаю, що бубни - це гроші на військові потреби,
Але чирви не схожі на обриси мого серця.

Якби я сказав тобі, що кохаю тебе,
Ти б подумала, що щось не так.
Я не багатоликий,
Я ховаюсь тільки під однією маскою.
А той, хто багато говорить, насправді, нічого не знає.
І все пізнає з гірким досвідом,
Як ті, хто занадто часто проклинає вдачу,
І хто боїться, що всі шанси втрачені.

Приспів:
Я знаю, що піки - це мечі солдатів,
Я знаю, що хрести - зброя війни,
Я знаю, що бубни - це гроші на військові потреби,
Але чирви не схожі на обриси мого серця.
Це не обриси, не обриси мого серця,
Це не обриси, не обриси мого серця.

Оригінал:


He deals the cards as a meditation
And those he plays never suspect
He doesn't play for the money he wins
He don't play for respect

He deals the cards to find the answer
The sacred geometry of chance
The hidden law of a probable outcome
The numbers lead a dance

I know that the spades are the swords
of a soldier
I know that the clubs are weapons of war
I know that diamonds mean money for
this art
But that's not the shape of my heart

He may play the jack of diamonds
He may lay the queen of spades
He may conceal a king in his hand
While the memory of it fades

I know that the spades are the swords
of a soldier
I know that the clubs are
weapons of war
I know that diamonds mean money
for this art
But that's not the shape of my heart
That's not the shape, the shape
of my heart

And if I told you that I loved you
You'd maybe think there's
something wrong
I'm not a man of too many faces
The mask I wear is one

Well, those who speak know nothin'
And find out to their cost
Like those who curse their luck in too
many places
And those who fear are lost

I know that the spades are the swords
of a soldier
I know that the clubs are
weapons of war
I know that diamonds mean money
for this art
But that's not the shape of my heart
That's not the shape of my heart,
That's not the shape, shape of my heart

Коментарі

  1. Коли медитує - Він картами грає
    З такими, що не розуміють його
    Йому не потрібні ні гроші ні слава
    Між думками і цифрами свідомість його

    Це дає йому змогу вибрати карту
    Валетом зайти, або дамою пік
    Він взмозі й туза з рукава викидати
    В момент, коли думок скінчився потік

    Я знаю, що піки - це меч для солдата
    Я знаю, що треф - це зброя війни
    Діаманти - це бубна, їх треба багато
    Лиш чирва - це серце - похоронка з війни

    Коли б я освідчився до тебе в коханні
    "Брехня!" - зрозумів би ти - "От лицемір!"
    Але я відкритий, і маю обличчя
    Лиш те, яке бачить твій зір

    Хто говорить багато - нічого не варті
    Як і ті, що скиглять весь час
    Вони слабкі, безсилі вже на старті
    Тому, що їх з'їдає страх

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар