Pink Floyd - The Wall CD1

01. In the Flesh
02. The Thin Ice
03. Another Brick in the Wall (Part 1)
04. The Happiest Days of Our Lives
05. Another Brick in the Wall (Part 2)
06. Mother
07. Goodbye Blue Sky
08. Empty Spaces
09. Young Lust
10. One of My Turns
11. Don’t Leave Me Now
12. Another Brick in the Wall (Part 3)
13. Goodbye Cruel World


In the Flesh

Так що, ти думав, що тобі може сподобатись піти на шоу
Відчувати жар збентеження, 
цей широкий кадетський рум'янець.
Скажіть, що тревожить вас, ваша величність ?
Чи це не те, що ви очікували побачити?
Якщо ви хочете дізнатись, що ховається за тими холодними очіма
Во повинні лише зірвати цю маску.

The Thin Ice

Мама любить свою дитину
І тато також любить тебе
І море може бути теплим для тебе
І небо може стати блакитним.
Але дитино
Понура дитина

Якшо ти покатишся
По тонком льоду сучасного життя.
Тягнучи за собой мовчазний докір
Мільйона заплаканих очей
Не дивуйся, коли затріщить лід
І тріщина з'явиться під твоїми ногами?
Ти сковзаєш, втрачаючи грунт під ногами і свій розум?
Страх наповнює тебе ( Зі своїм страхом позаду тебе)
Поки ти чіпляешься за тонкий лід


Another Brick in the Wall ( Part 1)


Тато літав за океаном ( Тато згинув за океаном)
Залишив лише спогади
Фотографія у сімейному альбомі
Тато, що ти ще залишив для мене
Тато, що ти залишив для мене після себе?
Взагалі, це був ще одна цегня у стіні.

 The Happiest Days Of Our Lives

Коли ми підросли і пішли до школи
Були деякі вчителя
Які знущалися над дітьми як могли
Виставляючи на посміховисько
Все що ми робили
І відкривали кожну слабкість
Незалежно від того, як діти їх ховали
Але в місті було добре відомо
Що приходячі додому вночі,
Їхні товсті і психічні дружини пиляли їх
Протягом їхнього життя 

Another Brick in the Wall ( Part 2)

Нам не потрібна освіта
Нам не потрібен контроль думок
Ніякого злого сарказму у классних кімнатах
Вчитель, лиши цих дітей у спокою
гей, вчителю, лиши цих цітей у спокою
Всього навсього ви лише ще одна цегля у стіні
Всього навсього ви лише ще одна цегля у стіні

Нам не потрібна освіта
Нам не потрібен контроль думок
Ніякого злого сарказму у классних кімнатах
Вчителя, лиши цих дітей у спокою
гей, вчителі, лишить цих цітей у спокою
Всього навсього ви лише ще одна цегля у стіні
Всього навсього ви лише ще одна цегля у стіні

Неправильно! Перероби!!!
Якщо ти не будеш їсти м`яса,ти не отримаєш пуддінгу. Як ти можеш їсти пуддінг, якщо не з`їл м`ясо? 
Ти! Так ти, котрий за гаражем ( велосипедними навісами). Стій, хлопчисько.

Mother

Хух...
Мама, думаєш вони скинуть бомби?
Мама, думаєш їм сподобається ця пісня?
Мама, думаєш вони спробуют розбити мої яйця?
Мама, чи повинен я побудувати стіну?
Мама, чи повинен я іти у президенти?
Мама, чи повинен я довіряти уряду?
Мама, чи поставят вони мене на лінію вогню?
Чи це марна трата часу?

Тихіше немовля. не плач
Мама втілить твої страхіття у реальність
Мама передасть всі страхи тобі
Мама буде тримати тебе під своїм крилом
Вона не дозволе тобі улетіти, але дозволить тобі співати
Мати сбереже немовля в затишку і теплі


Ууу, немовля, ууу, немовля, ууу, немовля.

Звичайно, мама допоможе збудувати стіну

Мама, чи думає ти, що вона добра для мене?
Мама, думаєш  вона небезпечна?
Мама, чи буде вона пиляти твого маленького хлопчика?
Уууу, мама, чи розіб`є вона мені сердце?

Тихіше немовля, не плач
Мама перевіре всіх подружок для тебе
Мама не дозволить влізти бруду
Мама буде дожидатись, коли ти прийдеш
Мама завжди  зрозуміє де ти був
Мама буде тримати тебе здоровим и чистим ( охайним)
ууу, немовля, ууу, немовля, ууу, немовля
Ти завжди будеш немовлям для мене
Мама, навіщо їй бути такою високою?

Goodbye Blue Sky

Мамо, дивись, там літак у небі.


Чи бачив ти наляканих дітей?
Чи бачив ти падаючі бомби?
Чи замислювался ти, чому
Ми повинні були бігти в укриття?
Коли дивний новий світ
Був під синім небом?


Чи бачив ти наляканих дітей?
Чи бачив ти падаючі бомби?
Пожежа зникла, але біль затрималась.
Прощавай, синє небо
Прощавай, синє небо
Прощавай
Прощавай

Empty Spaces

Чим нам заповнити пустоту
Через яку ми розмовляли?
Як заповнити останні пропуски,
Як мені добудувати стіну?

Чим нам заповнити пустоту?
Де хвилі голодного реву
Чи варто нам переплити море облич
В пошуках більших і більших оплесків
Чи варто мені купити нову гітару?
Чи варто ми пересісти на більш потужне авто
Чи варто  працювати цілу ніч?
Чи варто нам вступити у боротьбу?
або залишись у тіні?
Відправитись у турне
На схід
Захворіти?
Закопати кістки?
Зруйнувати сім'і?
Замовити квіти?
Напитися?
Схуднути?
Відмовитись від м'яса ( Не їсти м'яса)
Рідше спати?
Тримати людей, як скотину?
Тренерувати собак?
Влаштувати біги щурів?
Заповнити гори грошима?
Зарити скарб?
Скоротати дозвілля?
І без перепочинку на все це
Сидіти, спинами до стіни

Young Lust

Я лише новачок
Чужий у цьому місті
Де можна провести добре час?
Хто покаже чужому все?

Оооо, мені потрібна розпусна жінка
ООоо, мені потрібна хтива жінка

Чи зможе холодна жінка у цій пустелі
дати відчути справжнім чоловіком
Прийми цього рок-н-рольного біженця
О, дитинко, зроби мене вільним

Оооо, мені потрібна розпусна жінка
ООоо, мені потрібна хтива жінка

One of My Turns

День за днем, 
Любов стає сірою
Як кожа помираючої людини
І кожну ніч
Ми робимо вигляд, що все добре
Але я постарів 
І ти стала холоднішою
і нічого більше не радує
і я відчуваю
один із своїх станів
Я відчуваю 
лезо крижаної бритви
тісної, як турнікет
Сухої, як похоронний марш

Біжи у спальню
У валізі ліворуч
Знайдеш улюбленну сокиру
Але не бійся
Це тінь минулого
Один з моїх поганих днів
Чи хочеш подивитись ТВ?
Або кинутись у ліжко?
Чи споглядати за пустим шоссе?
Чи хочеш навчитись літати?
Хочеш?
Хочеш я спробую?
ООО, Ні!!
Хочеш позвати копів?
Думаєш, що час мені зупитись?
Чому ти втікаєш?

Don`t Leave me Now

Уууу, Мила
Не залишай мене зараз
Не кажи, що це кінець дороги
Пам`ятаєш, надісланні мною квіти
Ти  мені потрібна
Щоб поклати на шредер перед друзями

Уууу,Мила
Не залишай мене
Як мігла ти піти?
Коли ти знаєш, як потрібна мені
потрібна...потрібна
Щоб бити до напівсмерті у субботню ніч

Уууу, Мила
Не залишай мене
Як ти могла так обійтися зі мною?
Втікаєш

Мила, чому ти втікаєш?
Уууу, мила

Another Brick in the Wall ( Part 3)

Мені не потрібні стіни навколо
Мені не потрібні наркотики, щоб заспокоїтись
Я бачив напис на стіні
не думаю, що мені взагалі щось потрібно
Ні. Не думаю, щоні взагалі щось потрібно
Всього навсього ви лише ще одна цегля у стіні
Всього навсього ви лише ще одна цегля у стіні

Goodbye Cruel World

Прощавай, жорстокий світ
Я покидаю тебе сьогодні
Прощавай, прощавай, прощавай,
Прощавайте всі люди
Нічого сказати ви не можете.
Для того, щоб я передумав
Прощавайте

Pink Floyd - The Wall CD2


Коментарі

  1. Тексти у них дійсно філософські, дуже цікаві. Мені подобається, коли музиканти через свої пісні намагаються зробити світ краще.

    ВідповістиВидалити
  2. Важко бути дитиною в нашому божевільному світі. А дорослою дитиною залишатись ще гірше, відчуваючи на собі тягар спогадів про минуле.

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар