Pink Floyd - The Wall CD2

01. Hey You
02. Is There Anybody out There?
03. Nobody Home
04. Vera
05. Bring the Boys Back Home
06. Comfortably Numb
07. The Show Must Go on
08. In the Flesh
09. Run Like Hell
10. Waiting for the Worms
11. Stop
12. The Trial
13. Outside the Wall




Hey You

Гей, ты, там у холоді 
Стаючи одиноким і старим
Чи відчуваєш ти мене?
Гей, ти, стоячи в проходах
Тінь посмішки, свербіж в ногах
Чи відчуваєш ти мене?
Гей, не допомагай їм поховати світло.
Не сдавайся без боротьби.

Гей, ти, там сам по собі
Сидиш голий біля телефону.
Чи приторкнешся ти до мене?
Гей, ти, головою до стіни припав,
Чекаєш на чий-то крик
Чи ти приторкнешся до мене?
Гей ти,чи допоможеш мені нести цей тягар
Відкрий своє сердце, я іду додому

Але це була лише фантазія
Стіна дуже висока
Як ти бачиш
Не важливо, як ти стараєшся
Він не може вирватись на волю
І черв'яки з'іли мозок

Гей, ти, стоїш на дорозі
завжди робиш, що тобі кажуть
Чи можеш допомогти мені?

Гей ти, за стіною
б'єш пляшки у залі
Можеш допомогти мені
Гей, ти, не кажи мені, що надії нема
Ми разом стоїмо, а по одинці- падемо.

Is there anybody out there?

Чи є там хтось?
Чи є там хтось?
Чи є там хтось?
Чи є там хтось?

Nobody  at Home

-Добре, я подбаю про них, скільки зможу, але там комусь потрібен догляд у Вашингоні.
- Хто це?
- Роза Пільчітт!
- Роза Пільчітт? А хто це?
- Дитина кричить у фоновому режимі на передньому плані
"Заткнись"
36-24-36 [сміх] Тебе влаштує така відповідь?
На передньому плані: "Гей, У мене є маленька чорна книга з поемами!"]
- Хто вона?
- Вона була Міс Бронетанкова Дивізія в 1961 році

У мене є маленька книга з поємами
У мене є сумка з зубною щіткою і гребінцем
У мене є гумка, тримающа мої черевики
Мої руки опухли та синіют
У мене є 13 каналів лайна по телевізор
У мене є електрика
Я отримав другий зір
і маю дивовижну спостережливість

І я знаю, коли
намагаюся додзвонитися до тебе
Нікого не буде вдома
У мене така ж завивка, як у Хендрікса.
Горить вся шкіра.
Под моей любимой атласной рубашкой
У мене відбитки сигарет на пальцях
У мене є срібна ложка на ланцюжку
У мене є рояль, щоб у ньому поховали мої останки ..
У мене дико вирячені очі,
І у мене сильне бажання літати
Але мені нікуди летіти
ООо, міла, коли я візьму трубку

Сюрприз, Сюрприз, Сюрприз ( Шоу Гомера)
Досі нікого вдома
У мене є черевики Gohills
І у мене відросло коріння
Де ти?

"Більше ніж 47 німецьких літаків були зруйновані
Ми втратили лише 15 літаків"

Vera

Чи пам`ятає хтось тут Веру Линн?
Пам`ятаєте, як вона казала
Що ми зустрінемось знову
Одного сонячного дня
Вера! Вера!
Що стало з тобою?
Чи відчуває хтось тут
Те що і я?

 Bring Boys Home

Поверніть хлопців додому
Поверніть хлопців додому
Не залишайте дітей одних-одних-одних
Поверніть хлопців додому

 Comfortably Numb

Привіт
Чи є там хтось
Просто кивни, якщо ти мене чуєш
Чи э хтось вдома?
Ну давай же зараз
Я чую, тобі погано
Що ж, я можу полегшити твою біль
Знову поставити на ноги
Відпочинь
Спочатку мені потрібно щось дізнатись ( потрібна деяка інформація)
Тільки основні факти
Можеш показати, де болить?

Болю нема, ти відступаєш
Віддалений корабель, туман на горизонті
Ти тільки долаєш хвилі
Твої губи рухаются.
Але я не чую, що ти кажеш 
Коли я був дитиною, я захворів лихоманкою
Мої руки були, як дві повітряни кульки
Теперь, я відчуваю це знову
Я не можу пояснити, ти не зрозумієш
Це не я
Я нічого не відчуваю
Я нічого не відчуваю

Добре, невеличкий укол шпилькою
Більше не [крики]
Но можливо ти будєш відчувати слабкість
Чи можеш піднятися?
Думаю, це спрацює
Добре!
Це буде тримати вас впродовж шоу
Пішли, вже час ідти


Болю нема, ти відступаєш
Віддалений корабель, туман на горизонті
Ти тільки долаєш хвилі
Твої губи рухаются.
Але я не чую, що ти кажеш 

Будучи дитиной
Я мигцем щось побачив
краєчком ока
Я обернувся подивитись, але це пропало
Я ніколи не дізнаюсь, що це було.
Дитина виросла, мрії не стало
Я нічого не відчуваю.

Show must go on

Чи повинне шоу продовжуватися?
Повинна бути якась помилка
Я не мав на увазі дати ім
забрати мою душу
Чи я такий старий або вже дуже пізно
Куда поділися відчуття
Чи я згадаю пісні?
Шоу повинне продовжуватися...

In the Flesh

Так ти думав, що тобі може сподобатись прийти на шоу?
Відчути жар збентеження, цей цей широкий кадетський рум'янець.
У мене для вас погані новини, Ваша Величність
Пінк недобре себе відчуває, він залишився в готелі
І він послав нас у якості сурогатної групи
Ми сбираємось з'ясувати, де саме стоять ваші фани
Чи є педики сьогодні у театрі?
Поставити їх до стіни! - До стіни!
І того, що у центри уваги, він не дивиться прямо на мене.
Поставити їх до стіни! - До стіни!
І того, що схож на єврея, і цього чорномазого
Хто пустив цих покидьків в зал?
І цей курить, інший весь у прищах
Будь моя воля, я би всіх вас пристрелив.

Run like a Hell

Краще сховай своє обличчя.
Під улюбленною маскою
З незворушними губами
Та сліпими очима,
С пустою усмішкою
І зголоднілим серцем
Відчуй, як жовч піднімається з твого злочинного минулого
З нервами в лахмітті
Як руйнується потріскана шкаралупа,
І молоти стучать
У твої двері
Краще біжи

Краще біжи цілий день
І всю нічь
І сховай свої брудні почуття
Глибоко всередині
І якщо ти 
Підеш гуляти зі своєю дівчиною
Вночі
Краще припаркуй машину
Не на видному місці
Тому що якщо зловлять на задньому сидинню
Намагаючись зламати її замки,
Вони відпрявлять тебе твоїй матері
У картонній коробці
Краще біжи

Waiting for the Worms

Один, Два, Три, бий

Вам не дістати мене
Не важливо, як ви спробуєте
Прощавай, жорстокий світ, все скінчено
Іди собі мимо.

Сиджу у бункері
Тут,за  моєю стіною

Чекаючи чер`явків
У досконалій ізоляції,
За моєї стіною
Чекаючи чер`явків

Чекай, щоб вирубити мертві дерева
Чекай, щоб очистити місто
Чекай, щоб послідувати за черв`яками
Чекай, щоб одягти чорну сорочку
Чекай, щоб позбавитись від слабих
Чекай, щоб розбити  вікна і ломитися в їхні двері
Чекай, останнього рішення, щоб посилити нервне напруження
Чекай чер`явків
Чекай, щоб включити душ і запалити духовки.
Чекай на  педіков і чорномазих, комуняк і жидів
Чекай, щоб послідувати за черв`яками

Чи хочеш побачити Британію на коні, мій друже?
Все що тобі треба робити, це слідувати за черв`яками.
Хочеш знову відправити наших кольорових друзів додому, друже?
Все що тобі треба робити, це слідувати за черв`яками

Бий! Бий! Бий!

 Stop

Стоп!
Я хочу піти додому
Зняти цю уніформу 
І піти с шоу
І я чекаю у цій клітці
Тому що треба дізнатись
Чи був я винен весь цей час?

The Trial

Доброго ранку, черв'як, Ваша Честь
Корона ясно покаже 
На арештанта, що стоїть перед вами
Спійманного на місті злочину.
Виявляючи відчуття майже що по-людськи.
Цьому не бувати

[черв'як Суддя]
Викличте шкільного вчителя

[Вчитель]
Я завжди казав, 
що він погано закінчить
Ваша Честь
Якщо б дали мені волю
Я б здер з нього шкуру
Але мої руки були зв'язані
Через жалісливих і людей мистецтва
Йому все сходило з рук
Дозвольте мені його побити

[Засуджений]
Божевільний
Дах поїхав, я божевільний
Щиро збирався порибалити.
Мабуть, вони забрали мої бирюльки ..

[Хор]
Божевільний. Дах поїхав, я божевільний

[Дружина засудженого]
Ти лайно, тепер вони замкнули тебе
Надіюся, що вони викинули ключ
Тобі слід було частіше говорити зі мною
Але Ні! Тобі треба було ідти своєю дорого 
Скільки сімей ти зруйнував за останній час?

Дайте тільки п'ять черв'як, Ваша Честь
Його і мене наодинці.

[Мати підсудного]
Дитинкоооо
Іди до матері, дитинко
Дай-но мені тебе обійняти
Мілорд, я ніколи не хотіла
Щоб він потрапив у біду
Навіщо він покинув мене

Черв'як, Ваша Честь, дозвольте мені відвести його додому

[Засуджений]
Божевільний
Дах поїхав, я божевільний
Решітка на вікні
Повинні бути двері, десь у стіні
Якось я сюди зайшов


[Хор]
Божевільний. Дах поїхав, я божевільний

[Черв'як Суддя]
Докази перед судом незаперечні
Немає необхідності у нараді присяжних
За всі мої роки судейства, ніколи я не чув
Про когось, хто заслуговував покарання по всій суворості закону
Спосіб, яким ти змусив страждати
Свою вишукану дружину і мати
Наповнює мене спонуканнями випорожнитися! 
[Голос із залу]: Вперед, Суддя, випорожнися на нього

З того моменту, мій друже, як ти виявив свої потаємні страхи
Я засуджую тебе викритися перед рівними по положенню.

Поламай Стіну!

[Хор]
Поламай Стіну! Поламай Стіну! Поламай Стіну!

Outside the Wall

По одинці, або обидва
Ті, що люблять тебе
Бродять взад-вперед за стіною
Одні, узявшись за руки
Інші, зібравшись у группи
Жалісливі і люди мистецтва,
Стоять до останнього

І віддав тобі усе
Деякі хитаються і падають,
В кінці кінців це нелегко
Стукатися серцем в стіну якогось божевільного дивака.

Pink Floyd - The Wall CD1





Коментарі