Peter Gabriel – My Body Is A Cage








Переклад:

Моє тіло - клітка, що утримує мене
Він танцю з коханою 
Але мій розум тримає ключ

Моє тіло - клітка, що утримує мене
Він танцю з коханою 
Але мій розум тримає ключ

Я стою на сцені
страха і сумнівів в собі
Це пуста гра
Но вони все одно будуть аплодувати

Моє тіло - клітка, що утримує мене
Він танцю з коханою 
Але мій розум тримає ключ

Ти стоїш біля мене
Мій розум тримає ключ

Я живу в епоху,
Яка називає темряву світлом
І хоча моя мова мертва
Її сліди все ще у мене в голові

Я живу в епоху,
Імені якої не знаю
І хоча страх примушує мене рухатись
До сих пір моє серце б'ється так повільно


Моє тіло - клітка, що утримує мене
Він танцю з коханою 
Але мій розум тримає ключ

Ти стоїш біля мене
Мій розум тримає ключ
Моє тіло 

Моє тіло клітка 
Ми беремо те що нам дають
тільки тому ти забутий
Не значит, що тебе пробачили

Я живу в епоху,
Яка викрикує моє ім'я вночі
Але варто мені підійти до двері
Там вже нікого немає

Моє тіло - клітка, що утримує мене
Він танцю з коханою 
Але мій розум тримає ключ

Ти стоїш біля мене
Мій розум тримає ключ

Відпусти мій дух на свободу
Відпусти мій дух на свободу
Відпусти мій дух на свободу

Оригінал:

My body is a cage that keeps me
From dancing with the one I love
But my mind holds the key

I'm standing on a stage
Of fear and self-doubt
It's a hollow play
But they'll clap anyway

My body is a cage that keeps me
From dancing with the one I love
But my mind holds the key

You're standing next to me
My mind holds the key

I'm living in an age
That calls darkness light
Though my language is dead
Still the shapes fill my head

I'm living in an age
Whose name I don't know
Though the fear keeps me moving
Still my heart beats so slow


OST Сериал Доктор Хаус 7 сезон 16 серия

Коментарі